via van der Valk naar Las Vegas

23 maart 2022 - Paradise, Nevada, Verenigde Staten

En we zijn vertrokken, om maar eens de gevleugelde uitdrukking van chef kok Jeroen Meus te gebruiken. Wij zijn de vakantie begonnen bij Hotel van der Valk Schiphol, waar we een overnachting hebben met parkeren voor de duur van de reis. Lekker wat gedronken en daarna gegeten in de brasserie, prima relaxed begin van een vakantie.

's Ochtends in alle vroegte piept de telefoon, American Airlines meldt een vluchtwijziging. We vliegen nu niet via Dallas maar via Londen met British Airways, dus alle covid documenten opnieuw uploaden, maar online inchecken kon niet meer. Travelhome belde nog om te checken of het wel doorgekomen was, prima service van deze reisorganisatie.

In Londen wat gedoe met de aansluitende vlucht naar Las Vegas, werd Toiny toch nog wat gestresst, maar uiteindelijk verder zonder problemen in Las Vegas aangekomen. Inmiddels zijn we al 24 uur wakker, als ik dit schrijf worden de letters al wat wazig 😃 Nog even naar een van de vele bars in dit hotel/casino voor n biertje en dan plat.

1. Imelda:
    23 maart 2022
    Wat 'n vermoeiend begin van de reis hebben jullie gehad. Ik vind Heathrow ook erg groot en niet al te overzichtelijk.
    Hopelijk kunnen jullie heetlijk bijslapen en ik wens jullie 'n relaxt vervolg van jullie heerlijke vakantie.
    Groetjes Imelda.
  2. Hetty:
    23 maart 2022
    Ik hoop dat het biertje gesmaakt heeft en dat jullie nu even lekker wat kunnen bijslapen! Truste!
  3. Ricky Sanderse:
    23 maart 2022
    Was allemaal erg spannend maar het is goed gekomen
    Nu genieten geblazen