Voorbereiding en 'n leuk bericht uit de USA

6 maart 2022 - Geldrop, Nederland

De afgelopen weken bezig geweest met de route te plannen, inlezen en een paar cruciale campings reserveren. Zo bleek er in Sedona zelf al geen campingplek meer te vinden dus dan maar 10 mijl verderop.
De reispapieren zijn allemaal binnen, stoelen in vliegtuig gereserveerd, vaccinatie gegevens geprint, de verplichte sneltest geboekt op de dag voordat we gaan vliegen en nu maar uit de greep van Corona zien te blijven.

EEN GROTE VERRASSING
Een mail ontvangen van Dreamland Safari Tours, waar we de White Pocket Tour geboekt hebben. Alle Duitse (!) boekers deden automatisch mee aan een loterij om te vieren dat de grenzen weer open waren. De prijs: 2 vliegtickets ieder t.w.v. $1000 + een gratis tour t.w.v. $500. En laat mijn naam nou als winnaar uit de bus zijn gekomen! Met de vraag of we de prijs accepteren, zodat ze de geboekte tour kunnen inwisselen voor de gewonnen tour en daarmee ook de aanbetaling kunnen terugstorten. We hadden moeite om te geloven dat het echt waar was en geen hoax, maar de aanbetaling staat inmiddels weer op onze rekening en de factuur voor de geboekte tour staat op $0!  Tevens zijn er inmiddels 2 vouchers van US$1000 via de post op de mat gevallen!  Soms is het dus helemaal niet erg om voor Duitser te worden aangezien😀😀