the End

28 april 2022 - Irving, Verenigde Staten

Aan alles komt een eind, zo ook aan deze reis. De camper is schoon, de afval tanks leeg, de koffers gepakt. Nog even controleren of alle kastjes leeg zijn en dan op weg naar het inleverpunt, 40 mijl verderop. Onderweg de benzinetank nog volgooien en that’s it.

De inname verloopt vlot, evenals de eind afrekening. Onze $1000 borg staat binnen 10 minuten op onze rekening en dan is er altijd weer dat moment. Dat we daar dan staan met koffers en rugzak zonder enig vervoer wat na al die weken rondrijden in zo’n camper een ietwat vervreemdend gevoel geeft. Er wordt een taxi geregeld die ons naar het hotel bij het vliegveld zal brengen. De taxichauffeur blijkt een praatgrage Iraniër die 8 jaar in Eersel heeft gewoond en nog wat woordjes Nederlands kent!

Morgen vliegen we begin van de middag naar Philadelphia en vandaar na een korte stop door naar Amsterdam waar we zaterdagmorgen zullen landen.

Totaal gereden deze reis: 3568 mijl = 5742 km

1. Hetty:
    28 april 2022
    Jammer hoor. Het was een vaste gewoonte geworden om iedere dag te beginnen met jullie reisverhaal!
  2. Peter de Boer:
    28 april 2022
    Goeie reis. We spreken jullie gauw als je weer
    in Geldrop bent.
  3. Imelda Werkhoven Rijkers:
    28 april 2022
    Wat 'n omschakeling voor jullie! Hele goede veilige vlucht terug naar huis!
  4. Louise Snoek - van Maris:
    29 april 2022
    Wat een prachtvakantie en heerlijke verhalen/foto’s, thuis lekker nagenieten!
    Een hele goede terugreis!
  5. Anke:
    29 april 2022
    Toiny en Frans, een veilige en comfortabele terugreis ✈️ gewenst. Ik heb genoten van jullie leuke, grappige verhalen en schitterende foto’s.
    Mission accomplished 👍