Camper ophalen en naar Annelies

24 maart 2022 - North Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

En dan is het zover, de camper kan worden opgehaald. Een taxi brengt ons in 20 minuten naar de verhuurder, we zijn ruim 1 uur te vroeg, maar dat is geen probleem, we worden snel geholpen door een bijzonder vriendelijke medewerker. Hij sprak zowaar een paar woordjes Nederlands en was een groot bewonderaar van Cruijff 😃 We kregen de campingstoeltjes gratis mee (ze liggen er toch al in) en het was ook een speciale camper. Een extra luxe model en wat langer dan verwacht: 28 voet (8.6 m). Ook 2 slide-outs, zowel het zitgedeelte als het slaapgedeelte (met tv) schuiven naar buiten waardoor er extra ruimte binnen ontstaat. Verder een flink zonnescherm en een achteruitkijkspiegel in de vorm van een schermpje aangesloten op de camera aan de achterkant. En ook nog een buitenkeuken met koelkastje en tv! Veel uitleg (teveel om te onthouden, daarover zo meteen meer) en “handige’ tips (batterijen uit de rookmelder halen, heb je er ook geen last van🤫).
Op weg dwars door Vegas richting Annelies en Stan maar eerst fourageren bij de Walmart Superstore. Deze winkel was wel erg groot, zo groot dat we elkaar ruim 20 minuten kwijt waren en uiteindelijk bij de kassa’s weer bij elkaar kwamen, een bezorgd, een nogal gestresst 😀. Alle spullen opgeborgen en toen wilden we de koffers meteen ook maar uitpakken. Om overal bij te kunnen moest het bed uitgeschoven worden, maar wat we ook probeerden, nada niente niks😡. Nou dan maar naar Annelies (jeugdvriendin uit Boxmeer van Toiny die al vanaf 1978 in de VS woont met Stan, haar Amerikaanse man). Camper op de oprit van de buren gezet (met toestemming hoor) en een heel gezellige avond gehad. Veel bijgepraat en herinneringen opgehaald. Op verzoek van Annelies kwam een van buren naar het slide-outs probleem kijken en die wist zowaar de oplossing, niet alleen moet de motor draaien maar ook de voetrem in werking zijn (dat laatste had ik dus gemist in de hoeveelheid uitleg die we kregen). Eind goed al goed dus.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Hetty:
    26 maart 2022
    Poeh wat een gedoe met die camper, ik zou daar knap nerveus van worden! Maar wel een jaloersmakende bak hoor. Daar houden jullie het wel even in vol!
  2. Anke:
    26 maart 2022
    Prachtige foto’s, Toiny en Frans. “Hard Rock”🎶 op de achtergrond😉, prima temperatuur (neem aan dat jullie airco hebben) en schitterende vergezichten. Een mooi verblijf gewenst.