Naar Fort Worth

26 april 2022 - Grapevine, Verenigde Staten

Maandag 25 april

Na maanden van droogte regent het. Ze zijn er aan toe in Texas, wij nog niet. Wat ons betreft had het nog wel een paar dagen langer droog mogen blijven. We rijden vandaag via wat binnenwegen door een leuk, afwisselend en groen landschap richting Fort Worth en besluiten op tijd te stoppen in het Dinasaur Valley Statepark. Weer een prachtige plek op de camping, midden in het bos. De trails zijn helaas gesloten vanwege de overvloedige regenval de afgelopen 2 dagen. Hebben wij nog geluk gehad met alleen maar wat lichte regen afgelopen nacht en ochtend. We stoken de voorraad brandhout op en grillen onze Texaanse gerookte worstjes erboven. Ze smaken heerlijk, licht pittig en lekker gekruid. Er zit constant een prachtige rode vogel in de buurt, uiteindelijk krijg ik hem voor de lens. Via Google lens opgezocht dat het een rode kardinaal is.

Afstand vandaag: 95 mijl

Dinsdag 26 april

Vandaag rijden we naar Grapevine, iets ten noorden van Fort Worth, dat wordt onze laatste camping van deze vakantie. We zijn er allebei een beetje weemoedig van, we gaan deze manier van reizen missen! Bij het ontbijt gaan de 2 laatste eitjes op, we proberen altijd zo weinig mogelijk voorraad over houden, wat over is moet of weggegooid (aangebroken zaken) of weggegeven.

Omdat we een afslag missen rijden we niet zoals de bedoeling was om FW heen maar er dwars doorheen. Daarvoor komt de TomTom app op mijn telefoon goed van pas, met die wirwar van snelwegen en verkeer wat aan 2 kanten ons voorbij raast. De camping ligt aan en om het water met  ruime plekken en vrij uitzicht. We doen de laatste was (voor €3 ligt die na 1,5 uur alweer droog in de kast) en ontspannen verder lekker in zon en/of schaduw. Morgen willen we nog de historische Fort Worth Stockyards bezoeken, dat wordt dan de laatste trip van deze reis.

Vandaag gereden: 85 mijl

1. Hetty:
    27 april 2022
    Wanneer zijn jullie weer thuis?
  2. Frans & Toiny Tullemans:
    27 april 2022
    Wij vliegen vrijdag via Philadelphia terug naar Amsterdam. Zijn dan zaterdagmorgen weer terug in the Netherlands.
  3. Imelda:
    27 april 2022
    Nog 'n paar dagen herinneringen maken en genieten van jullie prachtige trip. Het wordt weer een grote overgang voor jullie!
  4. Betty:
    27 april 2022
    Wij hebben mee kunnen genieten van jullie fantastische reis. Zullen 't dagelijkse reisverslag gaan missen!
    Geniet nog deze laatste dagen en alvast een goede terugreis
  5. Henk Hermsen:
    27 april 2022
    Wat een prachtige reis he , dat wordt weer even afkicken thuis